KRISTINA MAŽEIKAITĖ
Kūrybinis motto:
„Kol žmogus ištikimas sau, jam paklūsta viskas: vyriausybė, visuomenė, net saulė, mėnulis ir žvaigždės“
(ištrauka iš A. Kamiu knygos „Krytis“)
Gimiau 1987 m. rugsėjo 19 d., Vilniuje. Čia kuriu ir gyvenu.
Išsilavinimas:
2015 Tapybos magistro laipsnis, VDA
2013 Tapybos bakalauro laipsnis, VDA
2016 Dailės pedagogo kvalifikacija, VDA
2018 Ekonomikos magistro laipsnis (Cum Laude), VU
2010 Ekonomikos bakalauro laipsnis, VU
Apdovanojimai ir stipendijos:
2015 Valstybės stipendija kultūros ir meno kūrėjams;
2014 Ary Stillman vardo stipendininkė.
Personalinės parodos:
2018 Degančios saulės namai, Lds Pamėnkalnio galerija, Vilnius;
2018 Rojaus obuoliukai, Šv. Jono gatvės galerija, Vilnius;
2017 ArtVilnius’17, Litexpo parodų rūmai, Vilnius;
2017 Waiting for the Sun, Piano.lt koncertų salė, Vilnius;
2016 „Tapytojo peizažas”, Energetikos ir technikos muziejus, Vilnius.
Svarbesnės grupinės parodos:
2019 Kontr-argumentas II, Meno parkas, Kaunas;
2018 Ką menininkai dirba visą dieną, Dailininkų sąjungos galerija, Vilnius;
2018 Pareiškimas, galerija SHCH/ŠČ, Vilnius;
2017 Sąstato galerija, Geležinkelių muziejus, Vilnius;
2016 „Ten už kalno”, pastelės piešinių paroda, galerija Kunstkamera, Vilnius;
2016 „Traukiniai, eksponatai, žmonės”, Geležinkelių muziejus, Vilnius;
2016 Tapybos paroda „ad Originem“, Lds galerija ARKA, Vilnius;
2015 Tapybos paroda „ad Originem“, Lds Pamėnkalnio galerija, Vilnius;
2015 Metinė Vilniaus tapytojų paroda „Ar(t)chyvas“, galerija Arka, Vilnius.
Kūrinių metrikos:
Didžioji obelis. 2018. drob., aliejus, 280 x 360
Pilka diena. (Broli, būk laimingas.) 2016 drobė, aliejus, 230 x 280
St. Michel. 2017, dr., aliejus, 280 x 320
Kūrinio idėjos aprašymas:
Kiekvienas paveikslas prisideda prie didžiosios mano tapybos sampratos, kur idėja ir forma neatsiejamos paveikslos dalys, kur transformacija vyksta per šviesos tapymo kategoriją, kur naratyvą siekiu keisti reikšminga menine forma. Tikiu, kad per spalvą, šviesą, prisilietimą prie drobės galima sukurti paveikslą, kuris pats savaime liudija idėją ir jam „paaiškinimas“ nereikalingas. Jis pakankamas ir žiūrovas gali pajusti tai, kas jame įtapyta.